Vraag
De Bouwgarant-aannemer Bouw 2000 in Almere was slecht te vinden via de zoekmachines. De website was verouderd en niet meer up-to-date.
De vraag was een hedendaagse website, die in een later stadium ook responsive gemaakt kan worden.
Op de nieuwe site moest ruimte zijn voor nieuwsberichten en projectfoto's. Verder wilde Bouw 2000 een koppeling met social media.
Antwoord
Markant maakte voor Bouw 2000 een website met eenvoudig te beheren Content Management Systeem.
De site kreeg een heldere opmaak en structuur. Daardoor is de informatie toegankelijker voor de gebruiker.
Verder zorgde Markant voor een laagdrempelige manier om een offerte aan te vragen en terug te laten bellen.
De koppeling tussen social media en nieuws resulteerde in een grotere betrokkenheid van klanten en betere informatievoorziening.
Bovendien werd de site beter vindbaar.
Bekijk website
Tags: Content Management Systeem, Zoekmachine optimalisatie (SEO), Zoekmachine marketing (SEA), Statistieken, Social media